4. günün 3. görevi miydi neydi, o bölümde kaldım. Geçemedim. Tehlikeli kimya sınavı. Hani şu sınavın başında test tüpü patlıyor ve öğrenci "gözlerim!" diye bağrıyor. Öğretmen de "kapa çeneni ve çalışmaya devam et" diyor. Öğrenci, öğretmenin bu lafına itiraz ediyor ama öğretmen, öğrencinin bu itirazına karşılık öğrenciyi sınıftan atıyor. Elemandan kopyayı çekiyorum ama öğretmen oturacağım sandalyeye gözünü dikmiş baıyor. Nasıl oturacağım?