Tarafsız yorum istiyorsan yazayım.
Stadlar kötü,
Kulüplerin mali durumları kötü,
Yönetilişleri kötü ve yanlış,
Hakemler kötü,
Genç oyuncular oynatılmıyor,
Yedekler için lig yok,
Taraftar yok(70M insan üç tane takıma bölünmüş),
Olan taraftar takımına sahip çıkmıyor, lisanslı ürünlerini kullanmıyor,
Teknik direktörlerin arkasında durulmuyor, rahat bırakılmıyor,
Polis taraftara kötü davranıyor,
Biraz kötümser oldu ama durum böyle. Polyanna olsam da farketmezdi.