p4 3.0, 512ddr2, 256mb ati radeon x300se pci16 bi faydası olacakmı bilmiyorum ama 1024 x 768 çözünürlükte hiçbir şekilde yavaşlama, takılma veya kitlenme sorunu yaşamadım. ama şunu söylemeliyim ki ati kadar çok driver yanileyen bir üretici firmada görmedim ve .net framework kullanmayı zorunlu kılan başka bir firma varmı bilmiyorum.
not : ati kullanan arkadaşlar hiç denedimi bilmiyorum ama benim kartım sadece .net frame work 1.1 de çalışıyor. .net frame work 2.0 kurduğumda driverlar çalışmadı. eğer deneyipte çalıştırabilen arkadaşlar mesaj atarsa sevinirim.