bence emre öztürk haklı .
tmm oyun kurulurken hızlı ama oyun ilelemiyo adeta el arabası gibi.
ben huge'la oynuyorum tabi bununda etkisi vardır ama fm 2005'te de huge'la oynuyodum ama böyle değildi.
bi de large'la oynayacam.
hızlı oyuncu aramadan i futbolcu ismi yazıyorum 10 saniyeden fazla beklio:,(