aç grapic studio yu ok açtınmı...sonra o_text afs yi seç...seçtin birsürü bişey çıktı SEARCH FİLE yazan yere benim klasörden çıkan dosyalardan bitanesinin adını yaz örnek olarak MAİN_MENÜ_1.adx yaz yazınca o sana dosyayı bulcak ztn sonra o MAİN_MENÜ_1.adx yazan şeyin üstüne sağ tıkla ==import a file over this one ' yazana tıkla sonra benim çıkan yerden benim dosyayı seç yani o içindeki şeyleder MAİN_MENÜ_1.adx yazanı seç aynısını işte OK de soru çıkarsa ok de import olcak...sonra diğer hepsini bu anlattıım gibi import et sonra aç oyunu çayını sigara içiyosan bide sigara yak yamurda yağıyo ohhh mis gibi oyna....valla tam anlamıyla anlatmaya çalıştım umarım yaparsın...kolay gelsin sana