hamachiyi açıp loin olmaya tıklayınca bu hatayı veriyor neden acaba
Connetting to the mediation server bibi.hamachi.cc has been unexpectedly lost.Would you like to reconnet?
Arkadaşlar bu nedir eskiden olmuyordu şimdi neden oluyor
Lütfen yardım edin???