bildiğim yazarlardan en fazla işkembeden sallayanı(!) yine iş başında dünkü yazısında Fenerbahçe'nin işgal kuvvetlerine karşı aldığı kupaya bikaç laf atmış. senin takımın jimnastik salonlarında bale yaparken biz kupa kazanıyoduk sayın **KANAT** şampiyonluk kupası kazanmadan yıldız alan bi takımın taraftarısın sen! milletin alın teriyle kazandığı kupalara söz söyleyecek son kişi sensin!!!
bu yazıyı okuduktan sonra biraz daha düşünerek konuşursun umarım!!!!:mad:
Fenerbahçeli futbolcuların işgal kuvvetlerinin askerlerinden ve azınlıklardan oluşan takımları yenerek aldığı Harrington Kupası, Kurtuluş Savaşı mücadelesi içindeki bir simgedir.
Kazım Kanat bu zaferi kazananları "Neden cephede değillerdi?" diye suçladı. Sevgili Kanat demagoji yapmadan tarihi araştırmalı. Kupa 1923'te yapıldı. Kurtuluş mücadelesinin son savaşı Büyük Taarruz ise 26 Ağustos 1922'de. Yani... Ortada yapacakları bir savaş kalmamıştı. Çünkü cepheden oraya gelmişlerdi.
Bu bir... Fenerbahçeli futbolcuların Ağustos'ta İngilizleri "Kepaze" etmesiyle moral bulan Anadolu'da, tam iki ay sonra Mustafa Kemal Atatürk, Cumhuriyet'i ilan etti. Bu iki... Harrington Kupası'nın üstünde sadece şehitlerimizin gözyaşı vardır. Fenerbahçeli futbolcular sadece kupayı havaya değil, bir milleti de ayağa kaldırmışlardır. Bu da üç...
GÜRCAN BİLGİÇ
Gürcan Bilgiç'e saygılar.............