angelus2160 ortan süper yapmışsın ellerine sağlıkta link vermedikten sonra bi anlamı yok.Madem yaptın link ver bide ciğere bakargibi bakmayalım screenlere..
angelus2160 dostum old trafford mükemmel olmuş.Bu işten çıkıcak sonuç şu ki sen bu işi biliyosun.Faakt eskisi kadar olmasada çimlerde yine hareketlilik ve göz alma durumu var.Saint james park linkinide sabırsızlıkla bekliyoruz.Eline sağlık çok güsel çalışmalar çıkarıyorsun..
blood1453 dostum sen kendin galiba galatasaraylısın, üstü kapalı 57 binlik alisamiyen yerine gerçeğine uygun bişi görmek isterdik
tramp_1905 fb stadı da 68 bin.. bu arada cimleri biraz daha acık renk yapabilirmisin yaw sonrakilerde?? bence cok daha hos duruyo, yine de sen bilirsin tabe
gfbkutay orhan kardeş nası forma import ladın elindeki formalar dfüzmüydü yoksa kesik ya formalar pes 5 için oylemiydi
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: arthur31 hepsi çok güzel ama aynı başaryı INÖNÜYÜ yaparken de görmek isteriz yani!!! İnönü istersen benim yaptığım var...Ortan bu işlerde çok ii ama..Benim stadtan iyisini yaparsa şapka çıkarır kullanırız...Ortan benim stada bi bakarmısın?
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: 09-AILTON-09 inönü nezaman??? Ben bu akşam yapıp yetiştirmeyi denicem...Ortan ne zaman yapar?yaparmı onu bilmiyorum...
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: 09-AILTON-09 tmm nasil import edecegim onu??? patch içinde açıkça yazarım ;)
ortansevin âİ£T10'in inönü bencede harika bekleyin derim bende bir ara yeni bir şeyler denerim ama ondan güzel olursa ve icime sinerse ama zaten o stad cok güzel :)