samiyen arena mükemmel olmuş eline sağlık..ben afsexplorer 3.7 ile importladım hiç bi sorun yok şimdilik.. ama şu çimleri stadın orginal çimleri olsa daha güzel olurdu hani yuvarlak yuvarlak olan eğer elinde warsa o çimi gönderirsen çok sewinirim şimdiden tşkler...