Prenses Elmayi yer ve bayilir.. Cüceler Aralarinda konusmaya baslar... Bence açip kukusuna bakalim.
- Saçmalama oglum ya. Hatun koskoca prenses.
- Banane oglum. Krali gelse tanimam. Hatun kaç gün çocuk muamelesi yapti resmen.
- Bence hakli. Neydi lan öyle "Ay çok sempatiksiniz,ay çok sirinsiniz." Pamuk sekeri kilikli kaltak.
- Aslinda ben de kilim yosmaya. Dakka basi sanki bisey ima eder gibi yok efendim "boyu degil islevi önemli" yok efendim "deve de boy var ama" gibi abuk subuk laflar ediyordu.
- Ya hani sen utangaçtin?
- Ulan bütün utangaçligin kizi tavlamak içindi di mi?
- Baslatmayin lan utangaçliginiza. Utangaç olmamiz abaza olamayacagimiz anlamina gelmiyor.
- Hadi açip bakalim.
- Bilgin sen bu konuda ne diyorsun?
- Valla su an kan baska yerime gidiyor. Düsünemiyorum.
- Hay koyayim senin bilginligine.
- Ya bari memelerini ellesek. Söyle yumusacik.
- Ya biz ellerken uyanirsa?
- Bence uyanmaz. Uyanirsa kalp masaji yapiyorduk deriz.
- Aslinda iyi fikir.
- Hazir kalp masaji yapiyorken suni tenefüs de yapalim.
- Eline de verelim tam olsun. Saçmalamayin ya.
- Uykucu... Sen mi bulmustun pamugu baygin halde.
- Ana herife bak. Kafasini koymus hatunun memelerine uyuyo ayagi yapiyor.
- Kalk lan kalk. Yemezler.
- Ne geldik mi?
- Iki dakka daha o pozisyonda yatsaydin gelecektin.bn Uyanik seni.
- Dogru konus lan.
- Kavga etmeyin beyler. Bi kiz için degmez.
- Bi kiz mi? Pamuk be resmen, pamuk. Süt gibi masallah.
- Ya süt dedin de aklima geldi. Memelerini ellemeyecekn miyiz?
- Hay ben memeleri icad edenin..
- Ya oglum hemen öfkelenme.
- Bana ne kardesim. Benim misyonum bu. Öfkelenirimm ben.
- Buldum. Nefis bir fikrim var.
- Neymis?
- Bir hafta kaç gün ediyor.
- Yedi.
- Tamam iste. Her gün birimiz elleyelim.
- Fena fikir degil aslinda.
- Öyleyse fikri ben bulduguma göre ilk ben elleyerek basliyorum.
- Ohh pasam. Baska bir arzun var mi? Biz sizi yalniz birakalim istersen.
- Nerden bileyim sira bana gelince uyanmayacagini.
- Bence tembel hakli. Ayni anda elleyelim. Ya hep ya hiç.
- Kendini üç silahsörlerin bir üyesi sandi salak. Alooo! Yedi kisiyiz yedi!
- Nolmus... Bir ki üç diye sayariz, ayni anda elleriz.
- Nerden biliyim ben senin daha fazla minciklamayacagini.
- Saçma saçma konusmayin ya. Mundar edeceksiniz pamugu.
- Anaaa! Bilginin beynine kan gitti. Sabahtan beri ilk defa akillica birn laf ettin.
- Amanin. Içine don giymemis.
- Ne? Kim açti lan pamugumun etegini?
- Ooo beyim... Pamugun oldu birden.
- Demogoji yapmayin kardesim. Kim açti etegini?
- Kimse açmadi be. Eteginde hiç don izi yok da, ordann seyettim.
- Gerizekali herif. Tanga diyebisey duymadin herhalde.
- Anaaa... Hiç aklima gelmedi.
- Aklin seyinde olursa gelmez tabi.
- Ya bari kibrit çöpü çekelim. Kisa çöpü çeken önce ellesin.
- Niye bana öyle manali manali kisa çöp dedin?
- Yuh be! Osuruktan nem kapiyorsunuz valla.
- Benim aklima bisey takildi. Pamuk da osuruyor mudur hiç?
- Benim de aklima bisey takildi. Böyle salak sorularin sormaya ilk ne zaman basladin.
- Ne biliyim ya... Böyle güzel kizlar hiç osurmaz, hiç siçmaz gibi geliyor bazen.
- Abi osuruk demisken, pamugun kase de fena degil hani.
- Geçen benim de dikkatimi çekmisti.
- Benim de.
- Benim de.
- Benim de.
- Benim de.
- Yuh be! Bi saat öncesine kadar hepiniz hatunun yaninda birer sirinlik muskasiydiniz.
- Karistirma orasini.
- Sen de orani karistirma hayvan. Aile var.
- Basliycam ama. Öfkelisin de bi yere kadar kardesim.
- Konusurken el hareketi yapma oglum.
- Yaparsam naparsin lan yerden bitme.
- Sen kime yerden bitme diyon götten bacakli.
- Hay ben sizin kavganiza da... Pamugunuza da... Onun nefis kasesine de... Cillop gibi memelerine de... Sütun gibi bacaklarina
da... Kiraz gibi dudaklarina da...
- Ya ben çok kötü olmaya basladim.
- Ana.. Harbi lan. Sen bi garip bakmaya basladin.
- Beyler ben dayanamiyor daliyorum.
- Öfkeli kafayi yedi.
- Sik çükünü. Dayanabilirsin.
- Tutmayin beni.
- Çekilin açin pamugun önünü. Durduramazsiniz öfkeli geliyor!
- Beni de tutmayin.
- Açilin lan.
- Bana da yer açin.
- Yavruuuuum. Ohsss... Sunlara bak... Pamuk pamuk.
- Kolay gelsin beyler...
- Hi?
- Ne?
- Kim lan o?
- Amanin! Prens... Beyaz atli prens.
- Ne yaptiginizi sorabilir miyim?
- Sey... Nerden baslasak? Nasil anlatsak? Yedi kisiydik o zaman bak...
- Ne saçmaliyor lan yine bu?
- Sey...Pamuk pamuk... Pamuk bayildi da... Kalp masaji, sunni teneffüs falan yapiyorduk yumusak yumusak...
- Ha... Kolay gelsin. Ben sey soracaktim size, buralarda bi saray varmis. Nasil gidebilirim biliyor musunuz?
- Saray mi?
- Evet. Hani su kraliçenin ikamet ettigi yer.
- Ha, saraaay. Söyle direk gidin, ilk sagdan dönün kime sorsaniz gösterir.
- Tesekkür ederim.
- Pardon. Sarayda napicaksiniz acaba?
- Kraliçeyle randevum var. Söylemesi ayip jigololuk yapiyorum da. Anlarsiniz ya.
- Ha... Kolay gelsin. Selam söyleyin.
- Size de kolay gelsin.
- Ya bilgin, jigolo ne demek?
- Jigolo... Sey... Kuku doktoru demek.
- Haaaa... Anladim.
- Ana... Uykucu yine pamugun memelerinde uyuyo numarasi yapiyo...
- Kalk lan kalk!
- Ne? Geldik mi?
- Merak etme geldin, geldin...
:D:D:D:D:):):):)