mkursadulusoy Arkadaslar ksura bakmayın ben bu formayı buraya kloymayı unutmusum Hadi size eglence cıktı gulun gulun Bide face yapabilen bi arkadasla gorusmem lazım lutfen yardımcı olurmsuunuz
CrimE Bi konu daha acmana gerek yoktu. Ayrıca formayı BURAYA koyarsan daha iyi olur. Ben göremedim mesela...
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: Die for You abi bu forma başka bi sitede de wardı nası oluo?? nası yaa forma çalıntımı???:confused: :confused:
mkursadulusoy Ben bu formayı kendim yaptım ve http:www.pestr.com bide www.pesfantasy.tr.gs de yayımladım sey formanın neleri kotu soyleseniz kendimi gelsitirsem