**Hollanda'nın AD gazetesi, "Uğur Yıldırım, G.Saray'a gidiyor" dedi... **
*Hollanda'da 'Uğur Yıldırım, G.Saray yolunda' iddiası... AD gazetesi, kulübü ile 2010'a kadar sözleşmesi olan futbolcunun Heerenveen yönetimine, "Ben G.Saray'da oynamak istiyorum" dediğini yazdı. Haberde, "Futbolcunun G.Saray'a transferi gündemde. Orada oynamak istiyor. Heerenveen onu elinde tutamayacağını biliyor. Ocak ayında sarı-kırmızılı ekibini formasını giyebilir" ifadesi kullanıldı. Uğur, Heerenveen'de 43 maçta 9 gol attı.*
Pas Fotomaç