Orjinal Mesajı Yazan: Manyaq-Volkan
arkadaşlar benim pc de oyunlar vb tam ekran uygulamalarda görüntü yana kayıyor :( nasıl desem işte mesela oynamak istedigim oyunu açıyorum hemen ekran yana kayıyor :( ayrıca ekran sadece oyunlarda degil pc başlarkende ana kayıyor :( lütfen yardım edin (bu arada xp kullanıorum)
aklıma gelen üç çözüm var
3- monitörünün hertz ini 60 veya 85 yap
2- monitörünü ilk ayarlarına getir (fabrika ayarı)
1- hertz-çözünürlük ayarını uygulama kontrollü yap