Ya baktım konu açılmamış.Kimseninde taktik vereceği yok.İngilizcemiz şahane sayılmaz.Bu herif şimdi bana niye laf attı diye düşünüyorum ekranın karşısında.Ya da futbolcuya kafadan sallayarak birşey söylüyorum.Milletin morali berbat oluyor.Bende düşündümki bunun tek çaresi var o da iyi bir taktik bulup kazandıktan sonra boyuna pleased falan demek :).Amma velakin oSa nın yaptığı ThisİsFootball gibi bir taktik bulamadım.Şunu bi de 2006 ya uyarlasan süper olacak.
Arkadaşlarda yaptıkları taktikleri burada paylaşırsa işkenceden kurtuluruz.Bekliyorum.Özellikle oSa senden...
İyi oyunlar