**ANKARAGÜCÜ FORMASI ALTINDA BEŞİKTAŞ'A KARŞI MÜCADELE EDECEK OLAN İLHAN MANSIZ,, SİYAH-BEYAZLI TAKIMI DEĞERLENDİRDİ.**
Beşiktaş'ın bugünkü puan durumuna göre çok kötü bir sezon yaşadığının ortada olduğunu söyleyen İlhan Mansız, Siyah-Beyazlılar'ın geçmişteki performansının bu sezon mumla aranacağını söyledi. Forma giydiği dönemdeki kadronun elde ettiği başarıların Beşiktaş'ı 100. yılında zirveye taşıdığını söyleyen yıldız futbolcu, takımın yine de toparlanacağı inancında olduğunu da vurguladı. Ankaragücü forması ile Beşiktaş'a karşı ilk kez yarın mücadele edecek olan İlhan, iki farklı duyguyu da bir arada yaşayacağını söyledi. Mansız, "Çok zor bir maç olacak benim için. Duygusal bir maç. Ancak profesyonelliğin gereği Ankaragücü'nün başarılı sonuç alması için tüm gücümü sahaya yansıtacağım" diye konuştu. Artık eskisi gibi hırçın olmadığını kaydeden İlhan Mansız, hırsının kurbanı olmaktan kaçındığını söyledi. Zaman zaman agresif bir profil sergilediği dönemleri geride bırakmaya özen gösterdiğini sözlerine ekleyen Mansız, "Gereksiz sinirli hareketlerden uzak kalmaya gayret gösteriyorum" diye konuştu