Arkadaşlar merhaba .Değişik topicler açacağımıza fikir alışverişlerimizi bu topicte toplayalım.İlk sorun benim.Takımım Fenerbahçe ligde çok kötüyüm en son Trabzonspor'a yenildim, Şampiyonlar Liginde Sporting Lizbon - Olimpique Lyon - İnter rakiplerim.Orda da 2 maçımı kaybettim.Taktiğim 4-4-2 ofansif oynatıyorum takımı.Şu aralar takım çok formsuz sizce ne yapmalıyım ?