Makaay iyi de fbliler yapıyor diyen yokki yani karsılastırmaya gerek yok.bunu yapan adamlar dünya futbolunda cok nadir.bende necati gs li diye elestirmiyorum zaten.bakarsanız eski konulara trabzon - samsun macı konusunda celil le ilgili de aynı yorumu yapmısımdır.
PaoLo_RosSi yapan yapar yapmayan yapmaz zaten konya maçında suçlu anelka değil hakemdir bi adamı elle gol attı diye yargılayamazsın
cracks hakem penaltıyı verdiinde direk hakemin yanına gidtti ve hocam penaltı yok dedi.hatta ev ahalisinede söledim penaltı yok dio dedim.ama bi profosyonel gibi golünü attı.o yapcacını yaptı.artık ister atar ister atmaz.
tramp_1905 Orjinal Mesajı Yazan: GENCFBDAYWALKER fb maçında da desinde göriim skor 0-0 ken 2.lig takımı maçında kolay tabi... senin kadar muhalefet bi adam daha gormedim haa senin oyuncuların 2. lig takımıyla mac yaparken kendilerini yere atıyolar..
Thor Orjinal Mesajı Yazan: takunya Fowler gibi efsane olamazdı. Çok doğru söylüyorsun. O pozisyon da gol olmuştu ama Fowler Seaman'ın üzerine atmıştı.(Dışarı da atabilirdi) Ayrıca karara itiraz etmekle bitmiyor golü atmaması lazımdı. Necati bu golü atmasa belki bir hafta eleştirilirdi ama yıllarca dürüstlüğü sayesinde hatırlanırdı.
kamil07 hemen fb ye çeviriosunuz lafı eğer necati gerçekten centilmense o pozisyonu dışarı atardı,'necati yapacağını yaptı' da ne demek?
e.c.i ewet olay önümde oldu :D necati hakeme söyledi ama karar değişmedi mondi die bağırdık ama necati attı :D
.ultrAslan. necati yok demis hemde hakeme giderek... bence eger atmasaydi penaltiyi taraftardan tebkide alabilirdi (belki) pozisyon: http://video.galatasaray.org/200506/tkupa/27102005_galatasaray.3.miy.0_necati.mpg
Dabulu he öyle tamam tamam bazı kişilerin futbolcuları böyle davranışta bulunmadıklaı için olsa gerek bu olay centilmenlik fln değil. sıradan bir olay her maçta olan şeyler töbe töbe ya...