4-2 kazandık, hayırlı uğurlu ola.
Maçtan sonra İlhan'la konuştular, onu dinledim. Valla konuşamıyordu, ağlayacaktı neredeyse. Attığı gole bile sevinemedi adam. İnşallah o da tutunur Ankara'da, döner eski günlerine. Belki de jübilesini Beşiktaş'ta yapmak kısmet olur :)