zagzirus acaba bu munkunmu yanı bılındıgı uzre her takımın taraftar seslerı yok acaba takım ıdlerını bulup yazsak her takıma ozgu taraftar olabılır mı yorumlarınıızı beklıyorum...
neverjealous arkadaşım bazı takımlar için özel taratar sesleri var milan real madrid gibi... milan'ın kadrosu yerine kendi takım kadronu koy, daha sonra milan taraftar sesini degiştir (Alıntı : omardogan)
zagzirus tamam canımda oyle yaptıktan sonra manası yok kı o zaman mılan gıdecek yanı yapılamazmı dıyosun sımdı her takıma ayrı taraftar???
neverjealous arkadasım oyle yaptıktan sonra mesela FENERBAHÇE'yle milan'ı değiştirdiğinde sadece takımların yerleri değişcek milan gitmiycekki !!!