nanick Arkadaşlar pes5 benim elime henüz geçmedi merak ettiğim ağ(LAN)dan oynanabiliyor mu? Yani birbirine bağlı iki bilgisayardan karşılıklı oynanabiliyor mu?
musty orj se oyunlar oynanır yoksa şu an için oynanamıo 4 haneli bi şifre istiyomuş galiba o da sadece orj de var
DiGiLaZ bende şifre istemiyor. "testing network enviroment" diye bir yazı çıkıyor epeyce beklettikten sonra uzun bi hata mesajı veriyor. Ayrıca pes 4 teki gibi host-client seçenekleri yok. bilen vcarsa yardımcı olabilirmi
LeftEyeNine Bekleyin.. Kesin LAN üzerinden oynamanıza izin verecek programcık yazacaktır birileri. NFS Underground da sadece netten oynanabiliyordu multi. Ama bir prgo.cuk yazdılar, LAN'ı net gibi gösterip LAN'dan oynamanıza izin veriyodu..
canpii__1905 ya şunu daha açık anlatırmısınız bizim mahallede de ağ kurduk biz denedik ama şifre felan istemio rety we discconnet çıkıo şuna bi yardım illa orjinal gerkiosa alalım ama gerekmiosa bizdemi sorun war acaba
DiGiLaZ bu saçmalık bence.KOnami pes4 e koyduğu özelliği pes5 te kaldırarak fifaya karşı kendi kendini bacağından vurmuş bence...
aragorn_85 bulmak için her yola başvurdum ama yoooookkk delireceğimmmm lütfen beyler şu nu halledelim :'(
musty halledemezsin kardeş önce oyunu konaminin sitesinde online register yapman lazım sonra da şifreyle girceksin yani şu an için bi çözümü yok yakında bi programcık falan çıkar halleder biraz bekliceksin yani
wansiz26 Evet hala LAN da PES - 5 oynama zevkine erişemedikmi.... Bu konuda bilgisi olan lütfen paylaşabilirmi acaba...Merakla bekliyorum... Şimdiden ilginize teşekkürler... www.alemdagspor.club.tr.tc Amatörlerin sesi.....
egvercin ARKADAŞLAR lütfen aranızda hacker fala belki çıkar şu online işini halletsin allahını seven bi hacker yok mu?Orjinal pes5'infiatı kaça?
denizertuncay 75 ytl dr ın internet sitesinden alırsan 63ytl.Bence alabilen alsın çok zevkli oluyor çünkü 5galibiyet 5malübiyet aldım 1inde int den koptuğum için oldu bence alabilen alsın.