İşte arkadaslar uzun ugraşmamdan sonra çok uygun bir antrenman programı yaptım.Bu antrenman programı herşeye yarıyor! birkaç takımla test ettim! Mutlaka Deneyin!
Adını G-Antrenman programı koydum ;)
buyrun :
Attackers (Ofansif) :

Defenders (Defans) :

Goalkeepers (Kaleci) :

Bu arada su an 4-1-3-2 taktigi kullaniyorum. Tackling Hard ve Counter Attack.
Ve super gidiyor...