Neslihan isimli bir kız söylüyor.Bence gerek şarkı gerekse kızın sesi çok güzel...
Hiç Sevmedim
Hiç sevmedim kimseyi senin kadar
Yüreğim yanmadı hiç bu kadar
Çok yalnızım
Seninle bir yerim yarım
Yok
Söylemeden olmaz
Ben sana aşığım, ben sana aşığım
Eğer elindeyse ne olur çal kapımı
Eğer yüreğindeysem ne olur sil göz yaşımı
Sen bilmezsin,alırım haberini,
Yollara küsmüşsün hissettinmi gittiğimi?
Buralar cehennem oldu inan bana..
Yanıp kavrulsamda seninle güzel Ankara
Güneşimiz bu aşk,yakar yüreğimizi
Perde olmuş gözlerimize göremeyiz hiç birşeyi..
Eğer elindeyse ne olur çal kapımı
Eğer yüreğindeysem ne olur sil göz yaşımı
Benim kara haberim senindir.
Eğer Leyla'n ölmüş derseler gelme sakın istanbul'a.
Bulamazsın ki beni buralarda.
Bir bulut ol git Ankara'ya.
Yağ istediğin kadar toprağıma.
Ben bizim bahçede olacağım.
Tam siyah kordonlu saatin yanında.
O zaman bensiz dünyaya istediğin kadar bağırabilirsin.
SENSİZ BU DÜNYAYI SEVMİYORUM SEVMİYORUM SEVMİYORUM !!!
Ama şimdi ne olursun gel..
Leyla'n hayatta ve istanbul'da.
Nefes almakta zor gelecek miydi bir gün bana?
Tek hayalim hissettiğim şu son nefeslerimi seninle alıp vermek
Son nefeslerimi seninle alıp vermek..
Ben Sana Aşığım...
http://rapidshare.de/files/6830465/Neslihan_-_Hic_sevmedim.mp3.html