Arkadaşlar sizdede oldumu bilmiyorum fakat pes5 de yüksek açılı kamera seçince tribünler bende boş güzüküyo.Oyunun screen ayarlarına baktım onunla ilgili değil.Mesela wide da tribünlerboş gözükürken , brodcast kameraya geçince tribünler dolu gözüküyor.Acaip sinir bozucu bir durum yardım edecek ark varmı bilmiyorum ama sizdede oluyorsa pls cvp yazın