FMScout'un yapımcısı olan Martin Nygreen aynı zamanda Si Games'de de çalışan birisi, dolayısıyla oradaki asli işlerini hafiflettikten sonra FMScoutun yeni versiyonunu çıkaracağını umuyorum. Umuyorum dedim çünkü geçen sene FMScout'un çıkarılması için SiGames forumlarında dilekçe yazmak gerekmişti. Bu sene de benzer muhabbetler oluyor forumlarda. Hatta FMScout çıkana kadar oyunu oynamayacağını söyleyenler bile var :)
Oyun daha yeni çıktığı için antrenman ve taktik önerileri için biraz beklemen gerekebilir. Çünkü herkes oyuna ısınma ve deneme aşamasında daha.