Getafe 'yle güç bela bir La Liga sezonu geçirdim. Temmuz ortası itibariyle TV rights 'dan paramın geldiği haberiyle beraber, altyapıya yeni katılan gençlerle ilgili bir haber de çıktı. Bir baktım Marcel De Jong diye bir çocuk da var. İsimden kıllanıp elemana tıklayınca altyapımın 16 yaşında bir Hollandalı futbolcu çıkardığını öğrendim..
Bu yeni bir özellik galiba.. Epey de ilginç olur ileride.. Getafe altyapısından bir Ronaldinho çıkartsak fena mı ? :rolleyes: