Arkadaşlar bunu nasıl beceriyorsunuz anlamıyorum gerçekten. Bir konuya girdiğinizde sizden önce atılmış birkaç mesaja göz gezdirmez misiniz hiç? Biri doğru gönderiyor, ardından gönderen yanlış. Valla ben çözemedim nasıl yaptığınızı, siz devam edin böyle :mad: (cracks ve demirkaneren'e gösterdikleri özenden dolayı teşekkür ederim).
Yeni Başvuru Formatı (farkında olmayanlar için)
SCN Regen Paketi v1(yayınladığından haberi olmayanlar için)
Uyarılar:
1. Birinci versiyonda yeralan arkadaşlar 2.de de yeralacakları için tekrar başvurmalarına gerek yok.
2. v1in ardından yanlış formatla başvuran arkadaşlar yeni mesaj atmak yerine eski başvurularını editlesinler. Bu arkadaşlar:
nevzatgs1905
brkf
serdar90fb
Aricci
tugaygokdeniz
JoNeS
Treep_Chi
3. Face in the game'de yeralan arkadaşlar hiç başvurmasınlar (mesela güray erdem)
4. Takma ad kısmını boş bırakın. Oyuncunun adı yerine saçma sapan isimler görmeyi kimse istemez sanırım. Bu özellik genelde Brezilyalılarda işe yarıyor, kısaca Ailton diyoruz mesela; onun gibi.