oSa Şimdiye kadar 100 kişiden fazla bir katılım oldu, herkese teşekkür ederim. Bundan sonra da yeni başvurular gelmesi halinde serinin devamı gelir ;). "Futbolun Efsaneleri - Regen Paketi"ni de yüklerseniz, Pelélerle yanyana top koşturursunuzu artık :D
kafa1907 çok teşekkürler ama fm de en sinir olduğum şeylerden biri neredeyse her yamayı yükleyince new game açmak zorunda kalmak:(
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: makin bundan sonra da yapmaya devam edecek misin? Eğer başvurular devam ederse bu v10'a kadar çıkar:)
makin v6 olacaksa ilk basvurusu benden olsun :) "FUTURE_REGEN" "M.Akin" "" "Akin" "12-06-1988" "Turkey" "Hull City"
kafa1907 real player kullanmayınca zevki kalmıyor oyunun(şahsi fikrim) real player kullanmayıncada malesef doğmuyorum...:(
oSa açıklamayı tamamen okuduğuna emin misin? ben pek emin değilim de :) 102 kişiyi içeren bu küçük yama ile oyunun ilerleyen sezonlarında genç yıldızlar olarak ortaya çıkacaksınız. kaç sezon ilerledin de çıkmadın?
girayos abi konuyu dağğıtmış olmayımda fm 2007 için face in the game ne zaman yapılcak bir bilginiz varmı