Microsoft ve Yahoo, mesajlaşma programlarının (messenger) kullanıcılarının birbirleri arasında iletişim kurabileceklerini açıkladı. 2006’nınikinci çeyreğinde kullanılmaya başlanacak uygulama ile MSN Messenger ve Yahoo Messenger kullanıcıları birbirlerine fotoğraf yollayıp, internet üzerinden konuşabilecek. ‘Ezeli rakip’ olarak nitelendirilen Yahoo ve Microsoft’un ortak bir sohbet programı geliştirmesi, uzmanlar tarafından oldukça önemli bir adım olarak nitelendirildi.
Anlaşmanın ardından bir açıklama yapan Microsoft’un Başkanı Steve Ballmer, “Böyle bir kararın hem tüketicilerimiz hem de sektör açısından faydalı olduğuna inanıyorum” diye konuştu.
Kaynak : Akşam Gazetesi