Shevchenko Arkadaşlar bu sene sadece yazılılara çalışıyorum ve gayet başarılı oluyorum geçen sene bunu bile yapmıyodum bu sömestırda rahatım anlaşılan çalışan kazanır =)
Cambaz Yine başaldı naalet şeyler:( Mat,edebiyat ve sağlık yazılısı olduk.Sonuçları daha açıklanmadı ama sonuçlar pek içi açıcı olmayacak gibi:(Yarında yazılımız var,perşembe de,cuma da.Halimiz harap.
Mc.Speedy Yine Geldik Fasülyenin faydalarını Kağıtlara Dökmeye..:) Su Anada Kadar Olmadık Perşembe ( Yarın = İngilizceden Yazılımız Var.. Bide Ben Raporluyken Bugun Bizimkiler Kimya Yazılısı Oldular :)
Venom Benim raporlu olduğum süre içinde Kimya, Matematik, İngilizce, Almanca yazılıları oldular bakalım napacam:)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Benim raporlu olduğum süre içinde Kimya, Matematik, İngilizce, Almanca yazılıları oldular bakalım napacam:) kardeşim sen allaha emanetsin :D
Mc.Speedy Geçer Yasinim Birde Ben Raporluydum İlk Dönem Bi Gittim O Gün 6 Yazılı OlduM Geçer :D Neyse Bugunde İngilizceden Olduk 95 alarak basladım..
cmc Matematik: 50 İngilizce: 95-85 Coğrafya: 100-97 Tarih: 90-85 Edebiyat: 0 (Kopya çekerken yakalandım...) Şimdilik bu kadar.Bende ii başladım sayılır...
Ozzy_AFR mat:95 Tde:65 kim:29 fiz:75 din:95:D m.guvenlik:100:D(bunlarda arada kaynasın:D ) GEO:100 analitik geo:75
anelka10 Orjinal Mesajı Yazan: _Monster_ edebiyat: 94 :D mat:70 :( ingilizce :70 :( almanca: 90 :D VASAT sayılırım :) sende vasatsan biz okulu bırakalım kardseş:D