skywalker10 Hiç konu açılmamış maç hakkında. Maç yarın saat 20:00'de Ali Sami Yen'de. İnşallah kazanırız. Ben 2-0 diyorum :o
Dabulu YORUM YOK... :) yarın samiyn tahminimce dolmaz ve tatsız tuzsuz maç olur... bu arada LİG TV veriyor değil mi...?
skywalker10 Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu YORUM YOK... :) yarın samiyn tahminimce dolmaz ve tatsız tuzsuz maç olur... bu arada LİG TV veriyor değil mi...? Show veya Kanal D.. İkisinden biri veriyo da, Lig Tv'yi bilmiyorum.
SoniC Artık her kolay maçta fark falan beklemeyin.stad yine çok boş,futbol yine tatmin edici değil.Bakalım ramazan'dan sonrada böylemi olacak...