ByCisse fifa06 tr %95 hale gelip tls uyumlu hale gelip kerim ağbeye yoladım bugün yarın yayınlanır hepinize iyi oyunlar... beklettim ama kusura bakmayın görüşlerinizi bekliyorum
Kerim cisse bu nasıl %95 % 60'lık Türkçe yamanın bir iki yerini değiştirmişsin sadece o kadar gazeteler , ropörtajlar vs herşey ingilizce gönderdiğinden bu yana deniyorum nereyi Türkçe yaptın anlamış değilim
Mc.Speedy Orjinal Mesajı Yazan: Kerim cisse bu nasıl %95 % 60'lık Türkçe yamanın bir iki yerini değiştirmişsin sadece o kadar gazeteler , ropörtajlar vs herşey ingilizce gönderdiğinden bu yana deniyorum nereyi Türkçe yaptın anlamış değilim Kerim Abi Sen Kendi Keyfine Bak...:) Bu iş böyle böyle gider Sen Patchini Yayınla Abem Yardım olursa Burdayım traslete de ok ?
SLeviN Bu konu baymaya başladı bu arkadaş bana da mail atıyor hatta ilk attığı mail çok saçma sapandı uyardım daha sonra özür için attığı mailde "Yardımcı olmak Zorundasın Ki O Mertebeye Gelmişsen Eğer Yok Yardımcı olmassan Sen Bilirsin Yayınlamaya Hazır Site Cok!!! " gibi abuk subuk bişi daha yazmış. Burdan ByCisse dostumuza sesleniyorum %95 dedin TR yama hiçte %95 gibi değil Kerim abinin dediğine göre %100 yapana kadar açtığın her konu kilitlenicektir.Saygılar...
SLeviN **Evet Ricardo yapıyor nasılsa temiz bir şekilde. Kerim abi cevabını beklemediğim için k.bakma ama kilitliyorum konuyu üstteki msjda da söylediğim gibi ByCisse %100 yapana kadar açtığın her konu kilitlenicektir.Hatta bu saatten sonra yapmasanda olur baksana %95 dediğin yama nasıl çıktı. Saygılar...**