Kupa maratonu başlıyor!
Bu sezon Türkiye Kupası'nı kazanmayı kafasına koyan F.Bahçe B Grubu'ndaki ilk maçında Ankaragücü karışına çıkıyor
Sarı Kanarya Türkiye Kupası B Grubu İlk Maçı'nda bugün deplasmanda Ankaragücü karşısına çıkıyor. Ankara 19 Mayıs Stadı’nda saat 21.15’de başlayacak karşılaşmayı Mustafa Çulcu yönetecek. Ankara'ya Volkan, Önder, Appiah ve Serkan gibi ilk 11'in değişmezlerini götürmeyen Daum Ankaragücü karşısında kaleyi Rüştü’ye teslim edecek. Daum'un sağ bekte Selçuk’a görev vereceği söylenirken, Önder’in yerine ise Servet’in oynayacağı belirtildi. Appiah’ın ön liberodaki görevini ise Kemal üstlenecek. Luciano, Ümit, Aurelio, Alex, Anelka yerlerini koruyan oyuncular. Daum, Malatya maçının yıldızları Mehmet ve Tuncay’dan da vazgeçmedi.
Herkes şimdiden böylesi bir revizyonun nasıl bir sonuç getireceğini konuşmaya başladı. Mehmet ve Tuncay’ın Malatya karşısında beklenenin üstünde bir performans sergilemesine karşın, A.Gücü karşısında böyle büyük bir değişikliğin istenmedik sonuçlar getirebileceği düşünülüyor. Ancak G.Antep ve Schalke maçlarını düşünerek yıldızlarını dinlendirmek isteyen ve yedeklerin de takıma adaptasyonu için bu mücadeleyi fırsat bilen Daum, oyuncularına güveniyor. Alman hocanın puan mücadelesi olarak gördüğü maçın skoruna göre ikinci yarıda da ilginç değişiklikler yapabileceği belirtilirken, sahaya en yakın oyuncu Nobre olarak görünüyor.