bence çok iyi bi hoca ama hatırladığım kadarıyla yabancı transferle ilgili sorunları var
del soler,ohen,sellami gibi futbolcuları o getirmişti
ama yine de hocayken nihat kahveci,yasin sülün,salih,aydın,fevzi gibi oyunculara şans vermesi çok önemlidir
bide real madriddeyken geremi ve baliçi astronomik rakamlara transfer ederek türk ekonomisine katkı yapmıştır
ayrıca nihatı da real sociedada Toshack almıştır