electrocute Arkadaşlar benim gibi chipsiz ps2'si olanlar gidip orjinal alacaz mecburen..avrupa'da çıktı ama şu ana kadar İstanbul'da bulamadım..bulabilen arkadaşlar varsa buraya yazabilirmi günbegün:rolleyes:
cengizoguz arkadaslar bendede play station 2 var bendekide sadece orjinal oyunları calıstırıyor, pes 5 i eger aldıysan arkadasım acaba fiyatı nedir uygunsa bende gidip alıyım bakırkoy den
electrocute Orjinal Mesajı Yazan: cengizoguz arkadaslar bendede play station 2 var bendekide sadece orjinal oyunları calıstırıyor, pes 5 i eger aldıysan arkadasım acaba fiyatı nedir uygunsa bende gidip alıyım bakırkoy den gidemedim daha..ama fiyatı en pahalı 120ytl'dir heralde..
_Omer_ Ben almanyada yasiyorum Burda 60 euro tr ye gittim ordan bi oyun alayim dedim adamlar Platinium oyuna 80 $ istediler Burda Platinium oyunlar 30 € Tr böyle Hersey vatan icin :D