Black God maç bu akşam , gidenler beni orda görür , scn t shirti giycem , gelenler yazsın bu arada maçla ilgili yorum da yapın
Black God Kale arkasında sarı lacivert kar maskesi takmış biri gördüyseniz , yücel abinin yanında hani , o bendim
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Black God Kale arkasında sarı lacivert kar maskesi takmış biri gördüyseniz , yücel abinin yanında hani , o bendim kale arkası?? :D:D:D pota arkası :p