oSa Fm2006 için şimdiye kadar bir kaç tane skin çıktı; onları da zaten buraya yazdık; malesef Cm0304 skini yok.
KurdogluFB peki çıkarmı böle bişe yani ben sadece o oyunu eski arayüzünde oynamak istiyorum şu an karışık geliyo oyun bana o yüzden...