Pentagram_15 Ben Gençlerbirliği ile yarım sezon sonunda lider olunca kovulan Gerets'in yerine geçtim. 2 senelik ve biraz daha fazla maaş bütçesi ile birazda fazla para istedim. Sayın Canaydın kabul etti. Galatasaray ile sezonun ikinci yarısında şampiyonluk ve UEFA kupası için savaşıyorum.
vkalem ben issiz (unemployed) baslamistim oyuna, sonra turkiye 2.liginden akcaabattan teklif geldi, ben de teklifi degistirdim (maasimi 500 $ arttirmalarini istedim -ne isime yarayacaksa :D ) kabul ettiler, simdi akcaabatla oynuyom
shadow43 bende galatasarayda 2. bitirmeme rağmen ilk sezonumu sayın başkanımız teklifte bulundu 2 yıllık.bende aldığım paraya bile bakmadan boş kağıda imza attım tabiri caizse:)...yeterki galatasarayımızı başarılı kılalım
bakayoko10 sagolsun arkadaslar... bana da riverdan teklif geldi. bütçeye ek olarak altyapıya yatırımı da kabul ettirdim
gurayerdem lige ankarasporla basladım ve kupada ceyrek finale geldim.ligde 3-6 arası yerim degisior ve baskan bana 4 yıllık sözlesme önerdi.bende verdigi parayı 100bin euro artırdım ve 2 yıllıga indirdim transfer bütcesini 1 milyon'a yükselttim ve kabul ettirdim.. gercekten cok güzle bi özellik olmus bu menejerlik sözleşmeleri:)
MaddDogg Fenerbahçe'mle yer sezon 1'er yıllık sözleşmeler imzalıyorum 2 UEFA Cup aldım Şampiyonlar Liginde Yarı Final Ligde 4 şampiyonluk aldım 4 kez Türkiye Kupasını aldım maaşım 650USD dünyanın en çok kazanan menajerlerindenim :D