bakalım indirmeye başladık umarım şimdiye kadr duyduğum tüm hareketler vardır...
zaten demoda injure off yatığımız için hiç bi sakatlanma göremedik ama..
keşke telekom kasım başı yerine şimdi arttırsaydı hızları 512kb/sn ye şimdi 50kb/sn e dayanmıştık:,( :,( neyse 25 kb/sn e de şükür...:o :o