Beyler bn üç sezon oynadım toplamada sadece 5 veya 8 kez arsında falan yenilgi almışımdır.
bu üçsezonda beşiktaşa katıım şeleri yaziim;
ilk sezon uefa dier iki sezon üst üste şampiyonlarligi şampiyonluğu
3 sezon üst üste farklı şampiyonluk
2 türkiye kupası
2 kez kıtalar arası kupa galibiyeti
ve işte muhteşem kadrom;
1-F.Barthez
2-G.Coupet
3-R.Carlos
4-Riise
5-A.Nesta
6-J.Zanetti
7-S.Gerrard
8-A.Schevchenko
9-T.Henry
10-Vannistelrooy
11-P.Kluivert
12-Sergen Yalçın
13-W.Rooney dahası war ama aklıma gelmio üçüncü sezonun sonunda 90 bin kişilik stad yaptırıcaktım mali durum bozuldu takım yaşlı futbolcularımın jübile tarihini geç almaları takımı şişirdi.ama beşiktaşa üç sezonda neler werdiimi sizde görebilirsiniz...