puah Not1: Konuya metin ekleme gereksimi duymadım, çünkü resimde konunun metnide yazıyor. (: Not2: Başlık biraz ağır mı oldu acaba?
kakka AGa bendede wardı öle bi durum oyunu yeni almışım 3 yıldır fifaları daha doorusu futbol oyunlarını unutmuştum ewe pc geldi 06 çıkarçıkmaz aldım oynadıkça oynamak istiyo bu grafikleri falan görünce neyse oyundaki ilk maçım 2 -0 öndeyim 2-1 yaptı clasic takım sonra 2-2 yaptı tabi ne zamandır oyun oynamıyom noooldu dkka 89 adam vurdu kalenin 10 m ilersinden ağut oldu :D hakem gol dedi yenildim :D keşke sikrin şatını alsaydım ama aga kaleyle alakası yok :D
W0LF Ey duyun PESÇİLER !!! Bide FIFA'ya gerçekçi değil dersiniz.Baksanıza adamlar Fenerin neler yaptığını oyuna aktarmışlar.FIFA Aştı artık...
Canbomgs vurun len beni dayayın silahı patlatın beynimi hadi bu eski konu yeni açanlar noluyo öle vurun len beni
VaTaNisT_Trbzn_ ya kaçıncı baskı oldu bu başlık yaw..millet te başka bişe oldu sanıyo..alıştık bunlara:).....baydı artık yane:P
10UR Yapılacak TSL'de bu hata oranlarını çoğaltmak lazım. Bunu da notlarıma ekleyeyim yoksa gerçekçi olmaz :)
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Detector Baksanıza adamlar Fenerin neler yaptığını oyuna aktarmışlar.FIFA Aştı artık... :d :d :d
Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: 10UR Yapılacak TSL'de bu hata oranlarını çoğaltmak lazım. Bunu da notlarıma ekleyeyim yoksa gerçekçi olmaz :) :D:D eee nede olsa nano detailed en ince detayına kadar :D