-DreaDLorD- **Arkadaşlar MSN niz için karizma Nick ler oluşturabilirsiniz.Hem de hiç yükleme gerektirmeden!Ama bi kötülüğü var XP kullanmayan arkadaşlarımız bu özellikten yararlanamaz.İstediğiniz şekilde nick oluşturmak için şu yolu izleyin:Başlat/Programlar/Donatılar/Sistem Araçları/Karakter Eşlem,işte bu kadar basit!Arapça nick bile oluşturabilirsiniz!İstediğiniz nick i orada oluşturun,kopyalayın ve MSN nickiniz olarak kullanın!Denendi test edildi..Bizzat kendim denedim.**
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: skywalker10 Bunu bilmeyen varmı? MSN için demiyorum; karakter eşlemi bilmeyen var mı? :) :D
cracks bu bikere msn nick programı diil... ayrıca alt+ 2 veya 3 haneli bi sayı ÖNEK:alt+741 yazın msj yerine ve elinizi tuşlardan çekin. "**Õ**" bu gibi bi hrfle karşılaşcaksınız...
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: skywalker10 Bunu bilmeyen varmı? MSN için demiyorum; karakter eşlemi bilmeyen var mı? :) walla ha :D :D :D