Orjinal Mesajı Yazan: ultrAslan1905784
Helal olsun Cafercan'a.Bazıları da şu küçücük cocuğa bakıp profesyonellik öğrense iyi olur.
cafercan değil özgürcan sanırım karıştırdın. Anelka laf atmıyorum o söylememiştir "ki söylemek gibi bir zorunluluğu yok" özgürcan adam gibi adam olduğunu belli etmiş hak yemekten korkmuş ve golü iptal ettirmiştir.
HELAL OLSUN...!