Yasin KAYA arkadaşlar gsnin 3.formasını oyuna nasıl ekleriz yardım edebilir misiniz? arkadaşlar yok mu yardım edebilecek olan... daha önceki oyunlarda açan olmuştu... bi zahmet yardım etseniz....