arkdaşlar speed.exe dosyasına gelince bilgisayar rami full kullanıo ve öyle kalıo nfs 1-2 içindede aynı problem var.bi dosya falan mı çakışıo,engellio mu bilmiyom.bu bi tek benim başımamı geldi.bide cvbını bilen varsa allah rızası için supersinanus@hotmail.com msnden bulsun beni..yada cevap yazsın buraya tşekkürler