biraz once nba 2006 yi aldım göztepeden ve sonra evee gelince 1.cd yi taktım ama hic bisey olmadı sonra 1. cdnin icini açtım ve nba_cd1.nrg yazıyordu ve onu açamadım doğal alarak oyunu yukleme şansım olmadı cd yi gerimi verim yoksa bir çözümü varmı ???