hotman arkadaşlar karıyer moda çözüm istiyoruz. 1)modda nasıl oyuncunu satıyorsun :mad: 2)neden dana ilk sezonun yarısında atılıyorsun hemde liderken ve yenilgin yokken:mad:
uylaaaa 1.transfer etmek için seviyenin en az 5 olması lazım 2.atılmanın sebebi para bunum için yama var forumda