Orjinal Mesajı Yazan: manutd
Arkadaşlar ;
winningeleven9 turnuvası düzenliyelim..bu kadar insan var heyecan olsun ve eminim ki çok sayıda katılım olacaktır. güzel de bi ödül koyarız!
Biz WeTurkey olarak 2 kere WinningEleven turnuvası düzenledik....
3. Turnuvayıda Ocak ayı içerisinde yapacaz ilgilenen arkadaşlar...
http://www.weturkey.com/forum/index.php