alessandro Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker ANTALYADA olanlar için söylüyorum yarın gelicekmiş üniroma ama bugün bulanda yazsın ya dostum unıromun ne dediği belli değil bana da bir hafta sonra dediler.bence pek güvenme.:confused:
bbaarriiss eskişehirde bulamadım bulan warsa yardımcı olsun msndeyim bütün gün sayiner_baris@hotmail.com
burak9 çıktı canım ben aldın oynuom balıkesir de var yaklaşık 1 haftadır yalnız herkes niye 3 cd diyo ben aldım 2 cd hatta 2. cd tam dolu bile değil hangisinde yanlışlık var