tbon Yani oyun icinde gorunen!Ayrica gece modunda arkaplan cozunurluk kisilmis gibi 256 bit gibi.Ekran kartinda full ayarda da denedim (9700 pro ATI).
SLeviN ekran kartı sürücünü güncelleyip deneyebilirsin aldığın cd muhtemelen korsan ondada bi hata olabilir...