hayır açılmaz. zekeriya beyaz ve yaşar nuri öztürk bunlara ben deccal gözüyle bakıyorum. Akılları sıra din uzmanı(!) olan bu amcalarımız aziz mübarek Ramazan ayının maneviyatıyla haz duyduğumuz bu günlerin içine edip 11 ay boyunca deyim yerindeyse inzivaya çekiliyorlar. Biri der orucunu uçkurunu çözerek açarsın öbürü der abdest suyunu içersin ha yaşar nuri den milletvekili oldu kurtulduk. Ama bu Zekeriya Beyaz adisini ne yapacağız? Bu adamı öldürmek hem dine hem vatana hizmettir. Bi arkadaşın dediği gibi otelde porno film skandalı(!)ndan sonra getirdiği yorum da kendisi kadar komiktir. "Bilgi edinmek ve tecrübe edinmek amacıyla bir kaç defa izlemekle birşey olmaz"
sen kimsin ki hırbo. Dinin kurallarını hangi cür'etle çarpıtıyorsun. Bu adama prim veren Tv lerde en az onun kadar suçlu. Böylesi bir din mahrumunun her Ramazan ayında tv lere çıkıp salak salak konuşması çok acayip.
Daha fazla uzatırsam banlanacağım bunun için burada kestim :)